Az alábbi cikkekben azokat a dolgokat próbáltam összeszedni amelyeket BMW motorokkal kapcsolatban tapasztaltam. Tapasztalataimat nyilván elsősorban a BMW K1200R (2007) motorommal kapcsolatban szereztem.

BMW K1200R vezérműlánc feszítő probléma

Gyakran hallom, hogy a K1200R-S-RS típusok olajos vezérműlánc feszítőjével probléma van. Beszorul, nem feszít, stb. Hogy lehet ezt megoldani?

Bővebben: BMW K1200R vezérműlánc feszítő probléma

BMW K1200R kuplung kosár rugók

Talán találkoztál már vele, talán nem, de a BMW K sorozat kuplungkosara valamiért 40e km környékén elkezd tönkremenni. Elég rémisztő a folyamat, engem a hideg kirázott tőle. Leírom a tapasztalatom, hogy neked ne kelljen már szívinfarktust kerülgetni diagnosztika közben.

Bővebben: BMW K1200R kuplung kosár rugók

BMW K1200R alapjárati léptetőmotor probléma

Azért írom meg ezt a történetet, mert rengetegen futottak rá és úgy vélem hasznos lesz a világ okulására.

Amikor megvettem a BMW-t már az első úton furcsa jelenség lépett fel. A lepencei szerpentin végén egy hosszú motorfékezést követően a kuplung behúzásakor a motor leállt. Először nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, de amikor a probléma a legváratlanabb pillanatokban ismétlődött, akkor elkezdtem aggódni. Némi nyomozás és szervizes nézelődés után az alapjárati léptetőmotorra terelődött a gyanú. Ennek az alkatrésznek az a feladata, hogy injektoros motoroknál az alapjáratot biztosítsa. Amíg a motor hideg, addig a hiba nem jelentkezett. Amikor a motor bemelegedett és beállt az alapjárat gyári értéke, akkor jelentkezett a hiba.

Bővebben: BMW K1200R alapjárati léptetőmotor probléma

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.