Ez volt az első igazi nagymotorom. 1988-tól 1996-ig volt meg. Sajnos alig készült róla kép. Bejártam vele egész Magyarországot.

 

Aszódon vásároltam 1988-ban. Rengeteget mentem vele. Első tulajdonosa voltam a gépnek. Eredetileg oldalkocsis kivitel volt, ezért a szóló kiviteltől volt pár eltérés. Úgymint fém fék és kuplungkar, mert a szólón műanyagból volt ami egyszerűen elhajlott amikor behúztad. Erősített első és hátsó rugók. Rögzítőfék az első féken. Behúztad és úgy maradt. Kormány stabilizátor. Ami egy gumis elem volt a villanyak alján egy csavarral amit kézzel kellett meghúzni. Ha meghúztad, akkor nehezebben járt a kormány. Hiányzott az egyik oldali kapaszkodó, és csak bal oldali tükör volt hozzá.

A dobozokat a háttámlát és egy segédfényszórót a túrák miatt szereltem fel rá. Sajnos néhány perec is volt vele, ezért gyári szürke sárvédőt krómozottra cseréltem.  Mivel csak egy tükröt adtak hozzá így lecseréltem  domború ETZ tükrökre amiben cserélni lehetett a tükörlapokat. Ez egy nagyon jó döntés volt, mert abban gyakorlatilag nem volt holttér, és ha törött a tükör ami azért előfordult, simán ki lehetett cserélni.

A dobozok kalapácslakkal voltak festve. Eredetileg repülőgép műszer dobozok voltak. Kulccsal lehetett zárni, nyitni. Simán belefért a dobozba két láda sör rekesz nélkül. 

1996-ban a lányom születése után adtam el több mint 85.000 kilométerrel 4. túlméretes dugattyúval. Akkor azt hittem, hogy hamarosan veszek másik motort. De hipp-hopp elrepült 11 év motor nélkül.

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.