Az alábbi cikkekben azokat a dolgokat próbáltam összeszedni amelyeket BMW motorokkal kapcsolatban tapasztaltam. Tapasztalataimat nyilván elsősorban a BMW K1200R (2007) motorommal kapcsolatban szereztem.
- Részletek
- Írta: Torig
- Kategória: BMW
- Találatok: 8629
Gyakran hallom, hogy a K1200R-S-RS típusok olajos vezérműlánc feszítőjével probléma van. Beszorul, nem feszít, stb. Hogy lehet ezt megoldani?
- Részletek
- Írta: Torig
- Kategória: BMW
- Találatok: 10165
Talán találkoztál már vele, talán nem, de a BMW K sorozat kuplungkosara valamiért 40e km környékén elkezd tönkremenni. Elég rémisztő a folyamat, engem a hideg kirázott tőle. Leírom a tapasztalatom, hogy neked ne kelljen már szívinfarktust kerülgetni diagnosztika közben.
- Részletek
- Írta: Torig
- Kategória: BMW
- Találatok: 9650
Azért írom meg ezt a történetet, mert rengetegen futottak rá és úgy vélem hasznos lesz a világ okulására.
Amikor megvettem a BMW-t már az első úton furcsa jelenség lépett fel. A lepencei szerpentin végén egy hosszú motorfékezést követően a kuplung behúzásakor a motor leállt. Először nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, de amikor a probléma a legváratlanabb pillanatokban ismétlődött, akkor elkezdtem aggódni. Némi nyomozás és szervizes nézelődés után az alapjárati léptetőmotorra terelődött a gyanú. Ennek az alkatrésznek az a feladata, hogy injektoros motoroknál az alapjáratot biztosítsa. Amíg a motor hideg, addig a hiba nem jelentkezett. Amikor a motor bemelegedett és beállt az alapjárat gyári értéke, akkor jelentkezett a hiba.